Home

Concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice specifice de execuție vacante de polițist local în cadrul Compartimentului Prelucrare Date, Serviciul Monitorizare Video, Centrul Integrat de Monitorizare Operativă – 08.10.2024, proba scrisă - CONCURS ANULAT DIN MOTIVE OBIECTIVE. Procedura privind organizarea concursului de recrutare va fi reluată la o dată ulterioară.

Politia locala Sector 6

Carieră

ANUNȚ în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.b) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ,
DIRECȚIA GENERALĂ DE POLIȚIE LOCALĂ SECTOR 6 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice specifice de execuție vacante de polițist local, clasa III, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Prelucrare Date, Serviciul Monitorizare Video, Centrul Integrat de Monitorizare Operativă – 08.10.2024, proba scrisă - CONCURS ANULAT DIN MOTIVE OBIECTIVE. Procedura privind organizarea concursului de recrutare va fi reluată la o dată ulterioară.

FUNCȚIA PUBLICĂ PENTRU CARE SE ORGANIZEAZĂ CONCURS:

  •   polițist local, clasa III, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Prelucrare Date, Serviciul Monitorizare Video, Centrul Integrat de Monitorizare Operativă – 1 post.

DURATA TIMPULUI DE MUNCĂ: durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.

DATA, ORA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII PROBEI SCRISE: 08.10.2024, ora 12.00, la sediul Primăriei Sectorului 6, situat în Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, București.

Proba interviului se susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.

CONDIȚIILE DE PARTICIPARE:

  • condițiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind    Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția lit. g), g^1), g^2) și lit. l);
  • studii liceale, respectiv studii medii liceale, finalizate cu diplomă de bacalaureat;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.

PERIOADA ȘI MODALITATEA DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:

Dosarul de înscriere la concurs se depune în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunțului pe pagina de internet a Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6 la secțiunea “Poliția Locală Sector 6 – Carieră” şi pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, respectiv în perioada 04.09.2024 – 23.09.2024, în intervalul orar 09.00-16.00 de luni până joi și vineri în intervalul orar 09.00-13.00.

Modalitatea de înscriere la concurs

  • dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat la registratura Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6, cu sediul în Șos. Orhideelor nr. 2d, Sector 6, București;
  • dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat;
  • dosarul de concurs se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail concursuri@politia6.ro.

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului. Dosarele de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail concursuri@politia6.ro, după terminarea programului de lucru al Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

CONȚINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:

  1. formularul de înscriere (se pune la dispoziție candidaților din oficiu,       prin publicare pe pagina de internet a instituției, în format deschis, editabil, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la sediul instituției în locul special amenajat pentru desfășurarea de activități de informare și relații publice, în format letric);
  2. copia cărții de identitate;
  3. copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
  4. copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, după caz;
  5. copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
  6. copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare,  eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
  7. cazierul judiciar;
  8. declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii    corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
  9. declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii    corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Conform dispozițiilor art. VII alin. (15) din OUG nr. 121/2023 coroborate cu cele ale art. 38 alin. (7) din Anexa nr. 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, modelul orientativ al adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată care atestă vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor este prevăzut la art. 137 lit. e) din Anexa 10 la OUG nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare.

Cazierul poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ:

  1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
  2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr. 155/2010 a poliţiei locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 155/2010 a poliţiei locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - reglementări privind poliția locală;
  6. Sistemele de operare Linux:
    - pct. 2 din http://cni.nt.edu.ro/new/wp-content/uploads/2013/06/Ghid_RO.pdf, cu tematica Moduri de instalare, partiționare hard disk, configurarea elementelor de rețea din pct. 2 „Sistemele de operare Linux” din
    http://cni.nt.edu.ro/new/wp-content/uploads/2013/06/Ghid_RO.pdf;
  7. Rețele de calculatoare:
    - pct 4 din http://cni.nt.edu.ro/new/wp-content/uploads/2013/06/Ghid_RO.pdf
    - https://www.afahc.ro/ro/facultate/cursuri/retele_note_curs.pdf
    - http://ipttic.ctcnvk.ro/Referate-laborator-TOTC/Manual%20Curs%201%20-   %20Administrarea%20re%C5%A3elelor%20de%20c%20alculatoare%20%C5%9Fi%20a%20laboratoarelor%20informatice%20%20SEI.pdf
         cu tematica
    - 4.1. Proiectarea rețelelor de calculatoare, 4.2. Implementarea rețelelor de calculatoare, testarea unei rețele în Windows,  din 4.3. Testarea rețelelor de calculatoare, 4.4. Întreținerea unei rețele de calculatoare, din pct 4 ,,Rețele de calculatoare” din: http://cni.nt.edu.ro/new/wp-content/uploads/2013/06/Ghid_RO.pdf
    - Note de curs – Introducere în rețelele de calculator din: https://www.afahc.ro/ro/facultate/cursuri/retele_note_curs.pdf;
    - Administrarea rețelelor de calculatoare și a laboratoarelor informatice SEI din: http://ipttic.ctcnvk.ro/Referate-laborator-TOTC/Manual%20Curs%201%20-%20Administrarea%20re%C5%A3elelor%20de%20c%20alculatoare%20%C5%9Fi%20a%20laboratoarelor%20informatice%20%20SEI.pdf;
  8. RED CURS TIC ADMINISTRAREA CALCULATOARELOR ŞI A REŢELELOR http://konfida.ro/assets/files/RED_AdmCR.pdf cu tematica RED CURS TIC ADMINISTRAREA CALCULATOARELOR ŞI A REŢELELOR din: http://konfida.ro/assets/files/RED_AdmCR.pdf.

ATRIBUȚIILE POSTULUI PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI:

  1. realizează activități menite să pună în aplicare, la nivelul Serviciului Monitorizare Video, a strategiilor de transformare digitală a poliției locale și administrației publice locale a Sectorului 6;
  2. realizează activități menite să conducă la înglobarea Centrului Integrat de Monitorizare Operativă din cadrul Poliției Locale a Sectorului 6 în cadrul Sistemului integrat pentru management operațional și strategic bazat pe analiza datelor – Smart Sector 6 Management, ce urmează să fie dezvoltat la nivelul Primăriei Sectorului 6, conform Strategiei de transformare digitală a Sectorului 6;
  3. monitorizează și analizează activitățile desfășurate la nivelul Serviciului Monitorizare Video și propune conducerii noi direcții de acțiune pe baza sintezelor efectuate;
  4. centralizează datele referitoare la încălcarea normelor legale din domeniul ordinii și liniștii publice, circulației rutiere, disciplinei în construcții și afișajului stradal, protecției mediului și activității comerciale, colectate prin intermediul sistemului de monitorizare video gestionat la nivelul serviciului;
  5. prelucrează analitic datele mai sus menționate și, după operaționalizarea Sistemului integrat pentru management operațional și strategic bazat pe analiza datelor, va asigura transmiterea acestora către unitatea centrală a Smart Sector 6 Management;
  6. vizualizează și analizează înregistrările realizate prin intermediul sistemului de monitorizare video, cu scopul realizării activității investigative derulate conform atribuțiilor legale specifice poliției locale;
  7. sprijină realizarea de către Serviciul Baze de Date și Registratură a integrării sistemelor informatice și operaționale ale Centrului Integrat de Monitorizare Operativă cu cele ale celorlalte structuri ale Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6;
  8. sprijină realizarea de către Serviciul Baze de Date și Registratură a activității de cunoaștere a situației mijloacelor și sistemelor de monitorizare, alarmare și radiocomunicații existente la nivelul Centrului Integrat de Monitorizare Operativă;
  9. sprijină conceperea, de către Serviciul Baze de Date și Registratură, a proiectelor de dezvoltare a sistemului informatic menite să îmbunătățească activitatea la nivelul Centrului Integrat de Monitorizare Operativă;
  10. contribuie, cu propuneri înaintate către Serviciul Baze de Date și Registratură, la asigurarea înzestrării Centrului Integrat de Monitorizare Operativă cu tehnică și echipamente de comunicații;
  11. sprijină, alături de Serviciul Baze de Date și Registratură, menținerea în stare de funcționare a aparaturii Centrului Integrat de Monitorizare Operativă;
  12. participă la acțiuni și misiuni în domeniile de activitate specifice poliției locale conform legii (ordine și liniște publică, circulația pe drumurile publice, disciplina în construcții și afișajul stradal, protecția mediului, activitatea comercială, evidența persoanelor, precum și alte domenii de competență ale poliției locale), atunci când situația operativă o impune, la solicitarea șefilor ierarhici;
  13. aplică Programul de implementare şi dezvoltare al sistemului de control intern managerial, la nivelul structurii;
  14. identifică şi evaluează factorii de risc pentru activitățile proprii, conform cadrului procedural
  15. completează şi actualizează registrul riscurilor la nivelul structurii;
  16. arhivează, grupează, ordonează, leagă, numerotează, certifică şi inventariază documentele create la nivelul structurii pe ani şi termene de păstrare stabilite prin Nomenclatorul Arhivistic;
  17. respectă prevederile legislației din domeniul securității și sănătății în muncă și apărare împotriva incendiilor precum și măsurile de aplicare a acestora;
  18. îndeplinește orice alte atribuții stabilite prin lege sau dispuse de conducerea D.G.P.L.S.6, conform competențelor.

COORDONATE DE CONTACT

  • adresa de corespondență: Șos. Orhideelor nr. 2d, Sector 6, București
  • telefon: 021.413.17.38
  • e-mail: concursuri@politia6.ro
  • persoana de contact: Neagu Georgeta-Oana, consilier.

 

PLACEHOLDER TAB 2

Atasament Dimensiune Data publicării
Formular înscriere pentru funcție publică 82 KB 04 September 2024
Model adeverință 49 KB 04 September 2024
Opis documente inscriere la concurs recrutare funcție publică 35.5 KB 04 September 2024