CONCURS ANULAT DIN MOTIVE OBIECTIVE.
Procedura privind organizarea concursului de recrutare va fi reluată la o dată ulterioară.
în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(3) și art. VII alin. (7)/XI din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ,
DIRECȚIA GENERALĂ DE POLIȚIE LOCALĂ SECTOR 6
organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Protecția Muncii și PSI, Serviciul Resurse Umane, Direcția Resurse Umane și Relații Publice – 21.10.2024, proba scrisă
FUNCȚIA PUBLICĂ PENTRU CARE SE ORGANIZEAZĂ CONCURS:
consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Protecția Muncii și PSI – 1 post.
DURATA TIMPULUI DE MUNCĂ: durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.
DATA, ORA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII PROBEI SCRISE: 21.10.2024, ora 12.00, la sediul Primăriei Sectorului 6, situat în Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, București.
Proba interviului se susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.
CONDIȚIILE DE PARTICIPARE:
condițiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția lit. g^1), g^2) și lit. l);
studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă în domeniul științe inginerești sau științe agricole și silvice;
curs în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, cu conţinut minim cu o durată de cel puţin 80 de ore;
absolvirea cu diplomă sau certificate de absolvire, după caz, a unui program de învăţământ postuniversitar în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, cu o durată de cel puţin 180 de ore;
vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.
PERIOADA ȘI MODALITATEA DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:
Dosarul de înscriere la concurs se depune în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunțului pe pagina de internet a Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6 la secțiunea “Poliția Locală Sector 6 – Carieră” şi pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, respectiv în perioada 18.09.2024 – 07.10.2024, în intervalul orar 09.00-16.00 de luni până joi și vineri în intervalul orar 09.00-13.00.
Modalitatea de înscriere la concurs
dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat la registratura Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6, cu sediul în
Șos. Orhideelor nr. 2d, Sector 6, București;
dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat;
dosarul de concurs se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail concursuri@politia6.ro.
Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.
Dosarele de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail concursuri@politia6.ro, după terminarea programului de lucru al Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.
CONȚINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:
a) formularul de înscriere (se pune la dispoziție candidaților din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a instituției, în format deschis, editabil, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la sediul instituției în locul special amenajat pentru desfășurarea de activități de informare și relații publice, în format letric);
b) copia cărții de identitate;
c) copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
d) copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, după caz;
e) copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
f) copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
g) cazierul judiciar;
h) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
i) declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.
Modelul orientativ al adeverinței menționate la litera d) este publicat pe pagina de internet a instituției, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului.
Documentul prevăzut la litera g) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba
de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.
BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ:
1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
5. Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 319/2006 a securității și sănătății în muncă, cu modificările și completările ulterioare;
6. H.G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii Securității și Sănătății în Muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica H.G. nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii Securității și Sănătății în Muncă nr. 319/2006, cu modificările și completările ulterioare.
ATRIBUȚIILE POSTULUI PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI:
1. întocmeşte Planul de prevenire şi protecţie compus din măsuri tehnice, sanitare, organizatorice şi de altă natură, bazat pe evaluarea riscurilor, pe care îl aplică corespunzător condiţiilor de muncă specifice instituţiei;
2. întocmeşte necesarul de mijloace materiale pentru desfăşurarea activităţilor de prevenire şi protecţie;
3. elaborează lista internă de dotarea personalului cu echipamente individuale de protecţia muncii;
4. verifică cunoaşterea, însuşirea şi aplicarea de către angajaţi a măsurilor prevăzute în Planul de prevenire şi de protecţie stabilit;
5. realizează evaluarea riscurilor de accidentare şi îmbolnăvire profesională pentru posturile de lucru existente şi reevaluează riscurile ori de câte ori sunt modificate condiţiile de muncă şi propune măsurile de prevenire corespunzătoare;
6. propune atribuţiile şi răspunderile în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, ce revin conducătorilor locurilor de muncă şi a lucrătorilor, corespunzător funcţiilor exercitate, care se consemnează în fișa postului, cu aprobarea angajatorului;
7. asigură instruirea şi informarea personalului în probleme de securitate şi sănătate în muncă;
8. asigură furnizarea de instrucţiuni corespunzătoare lucrătorilor, pe linie de securitate și sănătate în muncă;
9. participă la cercetarea evenimentelor şi ţine evidenţa acestora;
10. verifică cunoaşterea, însuşirea şi aplicarea de către angajaţi a prevederilor legale în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
11. asigură supravegherea sănătăţii lucrătorilor prin medicii de medicina muncii;
12. efectuează instruirea personalului în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, la angajare şi verifică modul de realizare a instruirii personalului la locul de muncă şi periodică ;
13. întocmeşte documentele necesare în vederea planificării personalului la controlul medical, conform legislaţiei în vigoare;
14. elaborează tematica pentru instruirea şi informarea personalului şi stabileşte, în scris, periodicitatea instruirii pentru fiecare loc de muncă în domeniul apărării împotriva incendiilor;
15. întocmeşte și actualizează planurile de prevenire şi stingere a incendiilor şi de evacuare a personalului, bunurilor materiale şi valorilor existente, în caz de incendii, calamităţi etc.;
16. verifică întocmirea şi completarea, în termenul prevăzut de lege, a fişelor individuale de instructaj privind prevenirea şi stingerea incendiilor;
17. instruieşte personalul instituţiei cu privire la normele de apărare împotriva incendiilor, conform competenței și legislației în vigoare;
18. instruieşte personalul cu privire la folosirea stingătoarelor din dotarea Direcţiei Generale de Poliţie Locală Sector 6;
19.elaborează lista internă de dotare cu echipamente pentru apărarea împotriva incendiilor;
20. aduce la cunoştinţă conducerii propunerile personalului, referitoare la îmbunătăţirea condiţiilor de muncă şi apărarea împotriva incendiilor;
21. elaborează documentele specifice activității de apărare împotriva incendiilor;
22. face verificări programate și neprogramate a modului de respectare a măsurilor de apărare împotriva incendiilor și a măsurilor în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă;
23. verifică, la angajare, însușirea de către salariați a normelor specifice activității de apărare împotriva incendiilor;
24. revizuiește Procedurile de Sistem şi/sau Procedurilor Operaţionale specifice activităţii pe care o desfăşoară conform cerinţelor privind Sistemul de Control Intern Managerial şi Sistemul de Management al calităţii implementate la nivelul instituţiei, în concordanţă cu modificările legislative, a structurii organizatorice, a reglementărilor interne şi a îmbunătăţirii continue a proceselor de muncă;
25. arhivează documentele repartizate, produse şi gestionate potrivit dispoziţiilor şi a actelor normative în vigoare;
26. aplică Programul de implementare şi dezvoltare al sistemului de control intern managerial, la nivelul structurii;
27. identifică şi evaluează factorii de risc pentru activităţile proprii, conform cadrului procedural;
28. completează şi actualizează registrul riscurilor la nivelul structurii;
29. elaborează şi actualizează procedurile pentru activităţile proprii structurii conform cadrului procedural;
30. grupează, ordonează, leagă, numerotează, certifică şi inventariază documentele create la nivelul structurii pe ani şi termene de păstrare stabilite prin Nomenclatorul Arhivistic;
31. respectă prevederile legislației din domeniul securității și sănătății în muncă și apărare împotriva incendiilor precum și măsurile de aplicare a acestora;
32. îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de actele cu caracter normativ, decizii ale directorului general, care, prin natura lor, cad în sarcina sau se încadrează în obiectul şi atribuţiile compartimentului.
COORDONATE DE CONTACT
PLACEHOLDER TAB 2
Atasament | Dimensiune | Data publicării |
---|---|---|
Formular înscriere pentru funcție publică. | 82 KB | 18 September 2024 |
Model adeverință. | 49 KB | 18 September 2024 |
Opis documente inscriere la concurs recrutare funcție publică. | 35.5 KB | 18 September 2024 |
Atasament | Dimensiune | Data publicării |
---|---|---|
Rezultat eligibilitate candidați | 399 KB | 11 October 2024 |