Home

Concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Control Intern – 21.05.2024, proba scrisă

Politia locala Sector 6

Carieră

ANUNȚ în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.b) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ,
DIRECȚIA GENERALĂ DE POLIȚIE LOCALĂ SECTOR 6 organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice de execuție vacante de consilier, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Control Intern – 21.05.2024, proba scrisă

 

FUNCȚIA PUBLICĂ PENTRU CARE SE ORGANIZEAZĂ CONCURS:

  •   consilier, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Control Intern – 1 post.

DURATA TIMPULUI DE MUNCĂ: durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.

DATA, ORA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII PROBEI SCRISE: 21.05.2024, ora 12.00, la sediul Centrului Integrat de Monitorizare Operativă al D.G.P.L. Sector 6, situat în Bd. Timișoara nr. 15, etaj 1, Sector 6, București.

Proba interviului se susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.

CONDIȚIILE DE PARTICIPARE:

  • condițiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind    Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția lit. g), g^1), g^2) și lit. l);
  • studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.

PERIOADA ȘI MODALITATEA DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:

Dosarul de înscriere la concurs se depune în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunțului pe pagina de internet a Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6 la secțiunea “Poliția Locală Sector 6 – Carieră” şi pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor
Publici, respectiv în perioada 19.04.2024 – 08.05.2024, în intervalul orar 09.00-16.00 de luni până joi și vineri în intervalul orar 09.00-13.00.

Modalitatea de înscriere la concurs

  • dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat la registratura Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6, cu sediul în Șos. Orhideelor nr. 2d, Sector 6, București;
  • dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat;
  • dosarul de concurs se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail concursuri@politia6.ro.

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

Dosarele de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail concursuri@politia6, după terminarea programului de lucru al Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

CONȚINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:

  1. formularul de înscriere (se pune la dispoziție candidaților din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a instituției, în format deschis, editabil, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la sediul instituției în locul special amenajat pentru desfășurarea de activități de informare și relații publice, în format letric);
  2. copia cărții de identitate;
  3. copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
  4. copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, după caz;
  5. copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
  6. copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare,  eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
  7. cazierul judiciar;
  8. declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii    corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
  9. declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii    corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Modelul orientativ al adeverinței menționate la litera d) este publicat pe pagina de internet a instituției, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului.

Documentul prevăzut la litera g) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ:

  1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
  2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr. 155/2010 a poliţiei locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 155/2010 a poliţiei locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern şi controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare cu tematica O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern financiar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

ATRIBUȚIILE POSTULUI PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI:

  1. elaborează Planul anual de acţiuni de control ce va fi aprobat de către directorul general al D.G.P.L. Sector 6;
  2. efectuează acţiuni de control în cadrul D.G.P.L. Sector 6, atât în baza Planului anual de acţiuni cât şi la solicitarea directorului general;
  3. duce la îndeplinire dispoziţiile directorului general privind declanşarea acţiunilor de control şi solicită note explicative şi de relaţii persoanelor controlate, precum şi documente şi acte oficiale, în vederea analizei, stabilirii de concluzii şi recomandări prin rapoartele de control elaborate;
  4. colaborează cu structurile din cadrul D.G.P.L. Sector 6 în vederea efectuării acţiunilor de control;
  5. întocmeşte rapoarte de control intern, note şi informări cu privire la aspectele controlate;
  6. ține sub strictă evidenţă dosarele întocmite în urma controalelor efectuate şi răspunde direct de confidenţialitatea lor;
  7. primeşte, verifică şi răspunde în termenul legal petiţiilor ce îi sunt repartizate şi monitorizează soluţionarea în termen a acestora;
  8. urmăreşte înregistrarea şi păstrarea, în condiţiile legii, în mod adecvat, a documentelor, astfel încât acestea să fie disponibile cu promptitudine pentru a fi examinate de către cei în drept. Operaţiunile şi evenimentele semnificative vor fi înregistrate de îndată şi în mod corect. Accesarea resurselor şi documentelor se va realiza numai de către persoane îndreptăţite şi responsabile în legătură cu utilizarea şi păstrarea lor, în condiţiile legii;
  9. supraveghează realizarea, la un nivel corespunzător de calitate, a atribuţiilor structurilor D.G.P.L. Sector 6, la solicitarea directorului general, stabilite în concordanţă cu propria lor misiune, în condiţii de legalitate, eficienţă, eficacitate şi economicitate în vederea protejării fondurilor publice împotriva pierderilor datorate erorii, risipei, abuzului sau fraudei;
  10. propune măsuri de soluţionare a iregularităţilor constatate şi recuperare a eventualelor prejudicii, după caz şi le supune spre aprobare directorului general;
  11. urmăreşte modul de punere în aplicare a măsurilor dispuse în urma acţiunilor de control şi monitorizează rezultatele obţinute;
  12. întocmeşte propuneri de eficientizare a activităţii, în urma rapoartelor de control;
  13. verifică îndeplinirea, în termenele stabilite, a măsurilor dispuse şi repartizate de către directorul general;
  14. verifică, controlează şi analizează sesizările cu privire la nereguli de comportament ale angajaţilor faţă de alţi angajaţi, ale angajaţilor faţă de cetăţeni, ale angajaţilor faţă de persoane cu funcţii ierarhic superioare, la solicitarea directorului general;
  15. revizuiește Procedurile de Sistem şi/sau Procedurilor Operaţionale specifice activităţii pe care o desfăşoară conform cerinţelor privind Sistemul de Control Intern Managerial şi Sistemul de Management al calităţii implementate la nivelul instituţiei, în concordanţă cu modificările legislative, a structurii organizatorice, a reglementărilor interne şi a îmbunătăţirii continue a proceselor de muncă;
  16. arhivează documentele repartizate, produse şi gestionate potrivit dispoziţiilor şi a actelor normative în vigoare;
  17. aplică Programul de implementare şi dezvoltare al sistemului de control intern managerial, la nivelul structurii;
  18. identifică şi evaluează factorii de risc pentru activităţile proprii, conform cadrului procedural;
  19. completează şi actualizează registrul riscurilor la nivelul structurii;
  20. elaborează şi actualizează procedurile pentru activităţile proprii structurii conform cadrului procedural;
  21. grupează, ordonează, leagă, numerotează, certifică şi inventariază documentele create la nivelul structurii pe ani şi termene de păstrare stabilite prin Nomenclatorul Arhivistic;
  22. respectă prevederile legislației din domeniul securității și sănătății în muncă și apărare împotriva incendiilor precum și măsurile de aplicare a acestora;
  23. îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de actele cu caracter normativ, decizii ale directorului general, care, prin natura lor, cad în sarcina sau se încadrează în obiectul şi atribuţiile compartimentului.

COORDONATE DE CONTACT

  • adresa de corespondență: Șos. Orhideelor nr. 2d, Sector 6, București
  • telefon: 021.413.17.38
  • e-mail: concursuri@politia6.ro
  • persoana de contact: Dumitrescu Camelia, consilier.

PLACEHOLDER TAB 2

Atasament Dimensiune Data publicării
Anunț concurs 182.5 KB 19 April 2024
Formularul de înscriere 82 KB 19 April 2024
Model adeverință 49 KB 19 April 2024
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultatul verificării eligibilității candidaților. 319.53 KB 14 May 2024
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultate proba scrisă concurs recrutare 21.05.2024 299.77 KB 23 May 2024
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultate interviu. 214.28 KB 30 May 2024
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultat soluționare contestație proba scrisă. 211.73 KB 27 May 2024
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultate finale 307.92 KB 03 June 2024