Home

Concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice specifice de execuție vacante de polițist local, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Salubritate, Serviciul Protecția Mediului

Politia locala Sector 6

Carieră

Concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice specifice de execuție vacante de polițist local, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Salubritate, Serviciul Protecția Mediului – 23.07.2024, proba scrisă

ANUNȚ în baza art. VII din OUG nr. 115/2023 – alin.(2) lit.b) și art. VII alin. (7)/XI/XII din OUG 121/2023 pentru modificarea și completarea Codului administrativ,
DIRECȚIA GENERALĂ DE POLIȚIE LOCALĂ SECTOR 6
organizează concurs de recrutare pentru ocuparea unei funcții publice specifice de execuție vacante de polițist local, clasa I, grad profesional superior din cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Salubritate, Serviciul Protecția Mediului – 23.07.2024, proba scrisă

FUNCȚIA PUBLICĂ PENTRU CARE SE ORGANIZEAZĂ CONCURS:

  •   polițist local, clasa I, grad profesional superior, din cadrul Compartimentului Monitorizare Servicii de Salubritate, Serviciul Protecția Mediului – 1 post.

DURATA TIMPULUI DE MUNCĂ: durata normală a timpului de muncă de 8 ore/zi, respectiv 40 ore/săptămână.

DATA, ORA ȘI LOCUL DESFĂȘURĂRII PROBEI SCRISE: 23.07.2024, ora 12.00, la sediul Primăriei Sectorului 6, situat în Calea Plevnei nr. 147-149, Sector 6, București.

Proba interviului se susține într-un termen de maximum 8 zile lucrătoare de la data afișării rezultatului probei scrise.

CONDIȚIILE DE PARTICIPARE:

  • condițiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din OUG nr. 57/2019 privind    Codul administrativ, cu modificările și completările ulterioare, cu excepția lit. g), g^1), g^2) și lit. l);
  • studii universitare de licență absolvite cu diploma de licență sau echivalentă;
  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani.

PERIOADA ȘI MODALITATEA DE ÎNSCRIERE LA CONCURS:

Dosarul de înscriere la concurs se depune în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunțului pe pagina de internet a Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6 la secțiunea “Poliția Locală Sector 6 – Carieră” şi pe site-ul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor
Publici, respectiv în perioada 20.06.2024 – 09.07.2024, în intervalul orar 09.00-16.00 de luni până joi și vineri în intervalul orar 09.00-13.00.

Modalitatea de înscriere la concurs

  • dosarul de concurs se poate depune personal de către candidat la registratura Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6, cu sediul în Șos. Orhideelor nr. 2d, Sector 6, București;
  • dosarul de concurs se poate transmite prin intermediul unui serviciu de curierat;
  • dosarul de concurs se poate transmite în format electronic la adresa de e-mail concursuri@politia6.ro.

Documentele care constituie dosarul de concurs se depun în copie, cu obligaţia candidatului de a prezenta secretarului comisiei de concurs originalele acestor documente, pentru certificare pentru conformitate cu originalul, până cel târziu la data desfăşurării probei interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică în cazul promovării concursului.

Dosarele de concurs transmise de candidaţi la adresa de e-mail concursuri@politia6, după terminarea programului de lucru al Direcției Generale de Poliție Locală Sector 6, dar în perioada de depunere a dosarelor de concurs, li se atribuie număr de înregistrare în ziua lucrătoare următoare, iar dosarul de concurs este considerat ca fiind depus în termen.

CONȚINUTUL DOSARULUI DE CONCURS:

  1. formularul de înscriere (se pune la dispoziție candidaților din oficiu, prin publicare pe pagina de internet a instituției, în format deschis, editabil, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului, precum și la sediul instituției în locul special amenajat pentru desfășurarea de activități de informare și relații publice, în format letric);
  2. copia cărții de identitate;
  3. copia actului doveditor emis de autoritățile competente, în cazul în care a intervenit schimbarea numelui consemnat în certificatul de naștere;
  4. copia carnetului de muncă și/sau a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor necesare pentru ocuparea postului deținut, după caz;
  5. copii ale diplomelor de studii sau echivalente, certificatelor și altor documente care atestă efectuarea unor specializări și perfecționări sau deținerea unor competențe specifice, după caz;
  6. copia adeverinței care atestă starea de sănătate corespunzătoare,  eliberată cu cel mult 6 luni anterior demarării etapei de selecție de către medicul de familie al candidatului și a avizului psihologic eliberat pe baza unei evaluări psihologice organizate prin intermediul unităților specializate acreditate în condițiile legii, valabil potrivit prevederilor legale;
  7. cazierul judiciar;
  8. declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii    corespunzătoare din formularul de înscriere, sau adeverința care să ateste lipsa calității de lucrător al Securității sau colaborator al acesteia, în condițiile prevăzute de legislația specifică;
  9. declarația pe propria răspundere, prin completarea rubricii    corespunzătoare din formularul de înscriere, privind faptul că, în ultimii 3 ani, persoana nu a fost destituită sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare.

Modelul orientativ al adeverinței menționate la litera d) este publicat pe pagina de internet a instituției, în cadrul secțiunii dedicate publicității concursului.

Documentul prevăzut la litera g) poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere prin completarea rubricii corespunzătoare din formularul de înscriere. În acest caz, candidatul declarat admis la proba

de verificare a eligibilităţii şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă are obligaţia să completeze dosarul de concurs pe tot parcursul desfăşurării etapei de selecţie, dar nu mai târziu de data şi ora organizării interviului, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire în funcţia publică. În situaţia în care, la înscrierea la concurs, candidatul solicită expres preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită potrivit legii şi procedurii aprobate la nivel instituţional.

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ:

  1. Constituția României, republicată, cu tematica Constituția României, republicată;
  2. Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Ordonanța Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea și sancționarea tuturor formelor de discriminare, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  3. Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Partea I, titlul I şi titlul II ale părții a II-a, titlul I al părții a IV-a, titlul I şi II ale părţii a VI-a din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
  5. Legea nr. 155/2010 a poliţiei locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 155/2010 a poliţiei locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  6. Legea nr. 101/2006 serviciului de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare, cu tematica Legea nr. 101/2006 serviciului de salubrizare a localităților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

ATRIBUȚIILE POSTULUI PREVĂZUTE ÎN FIȘA POSTULUI:

  • controlează respectarea prevederilor legale privind condiţiile de ridicare, transport şi depozitare a deşeurilor menajere şi industriale;
  • supraveghează depozitele de deşeuri aflate în circumscripţia teritorială a subdiviziunii administrativ-teritoriale pentru prevenirea declanşării unor incendii, cu consecinţe negative pentru viaţa oamenilor, mediu şi bunuri materiale;
  • verifică asigurarea salubrizării străzilor, a căilor de acces, a zonelor verzi, a rigolelor, îndepărtarea zăpezii și a gheții de pe căile de acces, dezinsecția și deratizarea imobilelor;
  • verifică existenţa contractelor de salubrizare încheiate de către persoanele fizice şi juridice, potrivit legii şi ia măsuri de sancţionare contravenţională conform competenţelor;
  • verifică ridicarea deșeurilor menajere de operatorii de servicii de salubrizare, în conformitate cu graficele stabilite;
  • constată contravenții și aplică sancțiuni conform competențelor;
  • verifică respectarea programului de lucrări privind asigurarea curăţeniei stradale de către firmele de salubritate;
  • verifică respectarea prevederilor legale de mediu de către operatorii economici, în limita competenţelor specifice autorităţilor administraţiei publice locale;
  • monitorizează şi controlează în teren starea sectorului, cantitatea/calitatea/accesibilitatea serviciilor publice prestate de către operatorii externi şi verifică furnizarea coordonată a acestora. Întocmeşte rapoarte, analize şi propuneri în vederea remedierii neregulilor constatate la lucrările de salubrizare efectuate;
  • controlează în teren respectarea termenelor pentru începerea/finalizarea lucrărilor de salubrizare din sector, precum şi calitatea acestora;
  • întocmeşte, în urma controalelor, situaţii centralizatoare;
  • monitorizează, în teren, starea imobilelor, clădiri şi terenuri, proprietate publică şi/sau privată;
  • monitorizează gradul de realizare a indicatorilor de performanţă şi modul de respectare a contractelor de concesiune/delegare a gestiunii de către operatorii de salubritate;
  • desfăşoară activităţile de monitorizare şi control în program flexibil, corespunzător programului de furnizare/prestare a operatorilor de salubritate;
  • verifică în teren următoarele operațiuni realitate de către operatorul de salubritate care realizează curățenia stradală pe raza Sectorului 6 după cum urmează: măturat, spălat, stropit, periat mecanizat, vidanjare coșuri, curățare mobilier stradal, îndepărtarea sezonieră a frunzelor de pe drumul public, colectarea deșeurilor necontrolate de pe artere, conform suprafețelor existente în contract;
  • urmărește, pe perioada sezonului rece, efectuarea operațiunilor de combatere a poleiului și deszăpezire conform programelor aprobate de către Primăria Sectorului 6 și a Planului de Acțiune;
  • verifică respectarea programului de colectare selectivă de la personae fizice, agenți economici și asociații de proprietari, conform programului stabilit cu aceștia și transmit către Serviciul Protecția Mediului, acolo unde există neconcordanțe, în vederea sancționării operatorului de salubritate;
  • participă la acțiuni și misiuni în domeniile de activitate specifice poliției locale, conform legii (ordine și liniște publică, circulația pe drumurile publice, disciplina în construcții și afișajul stradal, protecția mediului, activitatea comercială, evidența persoanelor, precum și alte domenii de competență ale poliției locale) atunci când situația operativă o impune, la solicitarea șefilor ierarhici;
  • îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite prin lege sau dispuse de conducerea D.G.P.L.S.6, conform competenţelor.
  • execută activităţile conform deciziei directorului general cu privire la gestionarea modului în care sunt soluţionate întrebările venite prin platforma electonică şi anume:
    • preluarea zilnică a întrebărilor repartizate spre soluţionare;
    • soluţionarea acestora în timpul stabilit în prealabil;
  • revizuieşte Procedurile de Sistem şi/sau Procedurile Operaţionale specifice activităţii pe care o desfăşoară conform cerinţelor privind Sistemul de Control Intern Managerial şi Sistemul de Management al calităţii implementate la nivelul instituţiei, în concordanţă cu modificările legislative, a structurii organizatorice, a reglementărilor interne şi a îmbunătăţirii continue a proceselor de muncă;
  • asigură arhivarea documentelor repartizate, produse şi gestionate potrivit dispoziţiilor şi a actelor normative în vigoare;
  • aplică Programul de implementare şi dezvoltare al sistemului de control intern managerial, la nivelul structurii;
  • identifică şi evaluează factorii de risc pentru activităţile proprii, conform cadrului procedural;
  • completează şi actualizează registrul riscurilor la nivelul structurii;
  • elaborează şi actualizează procedurile pentru activităţile proprii structurii conform cadrului procedural;
  • grupează, ordonează, leagă, numerotează, certifică şi inventariază documentele create la nivelul structurii pe ani şi termene de păstrare stabilite prin Nomenclatorul Arhivistic;
  • respectă prevederile legislației din domeniul securității și sănătății în muncă și apărare împotriva incendiilor precum și măsurile de aplicare a acestora;
  • îndeplineşte orice alte atribuţii prevăzute de actele cu caracter normativ, decizii ale directorului general, care, prin natura lor, cad în sarcina sau se încadrează în obiectul şi atribuţiile compartimentuluiIdentificarea funcţiei publice corespunzătoare postului.

COORDONATE DE CONTACT

  • adresa de corespondență: Șos. Orhideelor nr. 2d, Sector 6, București
  • telefon: 021.413.17.38
  • e-mail: concursuri@politia6.ro
  • persoana de contact: Dumitrescu Camelia, consilier.

PLACEHOLDER TAB 2

Atasament Dimensiune Data publicării
Anunț concurs 208.77 KB 20 June 2024
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultat eligibilitate candidați 302.17 KB 16 July 2024
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultate proba scrisă 262.4 KB 24 July 2024
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultate interviu.pdf 212.2 KB 01 August 2024
Atasament Dimensiune Data publicării
Rezultate finale 285.09 KB 05 August 2024